loading...
وب لاگ آتلیه بن سای
آتلیه بن سای بازدید : 39 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

اصول عکاسی کودک در آتلیه کودک

همانطور که در مقاله های قبلی ( ترفند عکاسی کودک به صورت حرفه ای ) گفتیم عکاسی کودک کاری بسی دشوار است که کمتر کسی از پس آن برمیاید . با این حال برخی ها دوست دارند این نوع عکاسی را بیاموزند و به صورت حرفه ای بتوانند عکاسی کودک انجام دهند .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک بن سای

چرا که کودکان به سرعت رشد میکنند و روند بزرگ شدنشان بسیار سریع است پس طبیعی ست اگر والدین بخواهند این لحظات ارزشمند را برای خودشان ثبت کنند و به یادگار بگذارند .

البته اگر تنها کمی تفکر کنید و خلاقیت به خرج دهید میتوانید به راحتی عکس های ساده ی خانوادگی را به عکس هایی خاص و زیبا تبدیل کنید .

بهترین عکس های کودکان برای زمانی است که شما در حین فعالیت هایشان از آن ها عکاسی میکنید و عکس هایی طبیعی ازشان میگیرید که در طول روزمره زیاد آن صحنه ها را می بینید .

اگر کمی به گذر روز های خودتان و کودکان نگاه میکنید متوجه میشوید که رخداد ها و اتفاقات خاص زیادی وجود دارند که شما به عنوان یک مادر و یا یک پدر دوست خواهید داشت تا آن لحظات را ماندگار کنید و به یادگار بسپارید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

معصومیت کودکان را به تصویر بکشید 

معصومیت از جمله ویژگی های بارز کودکان است که محال است شما حتی در یک کودک نیز آن را پیدا نکنید .

این یک ویژگی جدانشدنی از کودکان است که محال است شما نتوانید آن را درون آن ها ببینید و قربان صدقه شان نروید .

پس چرا نباید ثبتش کنید ؟

اجازه دهید کودک بازی کند و زمانی که در اوج معصومیت دارد به سادگی با خودش بازی میکند از او عکس بگیرید .

عمق میدان را کاهش دهید و روی صورت کودک فوکوس کنید . اینطوری میتوانید پس زمینه را با محو کردن از سوژه ی خود جدا کنید و اینطوری توجه بیشتری به کودک حین دیدن عکس کودک جلب میشود .

آتلیه بن سای بازدید : 42 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

نکات مهم در عکاسی کودک

دوران کودکی از مهم ترین دوران زندگی هر انسان است . چرا که در این دوران شخصیت آدم ها شکل میگیرد و به یک شکل کلی ای دست می یابد 

مادر و پدر ها باید بدانند که هرچقدر بیشتر به کودکشان عشق و علاقه بیورزند به گونه ای که کودک متوجه آن بشود احساس امنیت درونی اش افزایش می یابد و در بزرگسالی اعتماد به نفس بیشتر و شخصیت محکم تر و قوی تری دارد .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

زمانی که پدر و مادر شروع به عکاسی کودک در منزل میکنند و لحظات کودکی فرزندشان را ثبت میکنند این کار علاوه بر اینکه برای فرزندشان در سال های آینده خاطره سازی میشود بلکه این کار یکی از بهترین راه ها برای انتقال احساسات شان به او است .

خب تصور کنید تصمیم گرفته اید که امروز از فرزندتان عکس کودک بگیرید . پس باید قبل از شروع عکاسی به برخی نکات دقت کنید و حین عکاسی کودک به آن ها توجه کنید و سعی کنید که آن ها را رعایت و در صورت امکان اعمالشان کنید .

مهم ترین نکته ای که در عکاسی کودک شما باید بدانید این است که برای عکاسی کودک شما باید زمان زیادی بگذارید به اضافه ی اینکه کار کردن با کودکان همیشه محتاج صبر و توجه بسیار زیاد است که شما باید خرجشان کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

نکته ی بعد این است که شما دارید از کودک خود عکاسی میکنید پس مسلما با تمامی خلق و خوی او آشنا هستید . از این رو به راحتی میتوانید شرایط را تا حد زیادی برای یک عکاسی کودک مناسب و راحت فراهم کنید .

توجه کنید در چه ساعتی کودکتان سرحال تر است و خلق و خوی مناسب تری دارد . اگر آن تایم را برای عکاسی کودک تان انتخاب کنید بهترین نتیجه را می گیرید .

در عکاسی کودک هیچگاه به یک دکور ، لباس و یا پوزیشن بسنده نکنید . سعی کنید متنوع کار کنید و از رنگ های مختلف نیز برای ترکیب بندی های زیبا استفاده کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

هنگام عکاسی کودک همیشه سعی کنید با کودک هم سطح شوید و در سطح خود او عکاسی کنید و با او صحبت کنید .

عکاسی پرتره را هرگز فراموش نکنید . ممکن است شما از یک دکور عکس کامل را داشته باشید اما مطمئن باشید بهترین حالت های  صورت فرزندتان را میتوانید در عکس های پرتره ی او پیدا کنید .

آتلیه بن سای بازدید : 50 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

تاثیر نورپردازی عکاسی کودک

در مقاله ی امروز تصمیم گرفته ایم کمی راجع به نورپردازی در عکاسی کودک برایتان صحبت کنیم .

با ما همراه باشید تا نکات آموزشی خوبی در زمینه ی نورپردازی عکاسی کودک بیاموزید .

جدا از کادر بندی و تنظیم دوربین و لنز نورپردازی عکاسی مهم ترین مسئله در عکاسی است و فرقی نمیکند که چه نوع عکاسی ای باشد .

این را به خاطر بسپارید که سوژه ی عکاسی شما هرکسی که باشد درخشان ترین شیء در کادر شما است و شما باید به مسئله ی نورپردازی جداگانه ی آن توجه بسیاری بکنید .

هنگام عکاسی حواستان باشد که حتما نور سوژه تان بیشتر از نور بک گراند و دیگر المان های داخل کادرتان باشد . مگر آنکه این کار را بخواهید به قصد برای گرفتن عکس هایی با نور های خاص انجام دهید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

پس قبل از هرچیزی در ابتدا نور دوربین تان را تنظیم کنید و سپس شروع به عکاسی کنید . دقیقا همانطوری که آتلیه کودک ها انجام میدهند .

زمانی که دارید عکاسی کودک انجام می دهید مراقب باشید سایه ی  جسمی روی صورت سوژه تان نیوفتاده باشد .

جدا از اینکه باید مراقب سایه ها باشید باید حواستان به نور های سفیدی که روی صورت میوفتند و پوست را میسوزانند نیز باشد . 

شما میتوانید هنگام عکاسی اگر نور انعکاس شده بر روی صورت کودک خوب نبود از نور دستی استفاده کنید . اما اگر باز هم نتیجه ی مناسبی دریافت نکردید سعی کنید فضای عکاسی را عوض کنید و در یک فضای مناسب تر عکاسی را ادامه دهید .

مانند آتلیه های عکاسی 

 

اگر به آتلیه کودک رفته و دقت کرده باشید حتما دیده اید که آن ها علاوه بر داشتن دوربین های حرفه ای تجهیزاتی نیز برای نورپردازی دارند که باعث میشوند عکس های زیباتری نیز ثبت بکنند .

آتلیه بن سای بازدید : 43 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

آموزش عکاسی کودک 

غالبا سوژه های کودک سوژه هایی هستند که عکاسان در اولین ملاقات با آن ها عاشقشان میشوند و به این پی میبرند که عکاسی از کودکان میتواند یک ماجراجویی هیجان انگیز و تمام عیار باشد .

بچه ها شیطنت را دوست دارند و گاهی اوقات بسیار جسور و شجاع میشوند که این از دید بزرگسال ها تعجب آور است .

تمامی این خصوصیات کوچولو ها در کنار هم که قرار بگیرند مانند یک پازل جالب میشوند  که ارزش ثبت شدن و به یادگاری موندن را دارند .

اما همانطور که همگی میدانید عکاسی از کودکان یک چالش تقریبا بزرگ است که گذشتن از آن کمی دشوار است و باید صبوری به خرج بدهید . مانند کار عکاسانی که در آتلیه کودک کار میکنند و با صبوری با کودکان رفتار میکنند .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

همیشه قبل از شروع عکاسی کودک یک قانون سفت و محکم برای خود داشته باشید : 

هیچ گاه به هیچ وجه از خنده ها و چهره های مصنوعی عکس نگیرید .

همیشه صحنه ای را ثبت کنید که واقعی باشد . یک لبخند واقعی !

سعی کنید خودتان باشید و تحت تاثیر امر و نهی های والدین کودک قرار نگیرید . 

شما باید از کودک هنگام گریه کردن ، غذا خوردن ِ، آب نوشیدن و .. عکاسی کنید .

از کلمه ی سیب استفاده نکنید

چرا که کودکان انقدر این کلمه را شنیدند که سریعا به یاد عکاسی میوفتند و به طریقی به آن واکنش نشان میدهند پس اگر میخواهید یک عکاسی کودک بی دردسر  و موفقیت آمیز داشته باشید از این کلمه استفاده نکنید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق

شاید باور نکنید اما وقتی وارد این کار بشید متوجه میشوید که کودکان به شدت به عادی بودن و سادگی واکنش مثبت نشان میدهند و شما اگر کاری نکنید ممکن است آن ها بیشتر به شما تمایل نشان دهند تا زمانی که میخواید با آن ها ارتباط برقرار کنید .

سعی کنید به کودک آزادی عمل بدهید . 

هیچوقت از جملاتی مانند به اینجا نگاه کن ، اونجا بایست ، اینجا بشین و .. استفاده نکنید .

 

این ها باعث میشوند تا کودک کلافه بشود و از عکاسی و وقت گذارندن با شما خسته بشود .

آتلیه بن سای بازدید : 44 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

عکاسی کودک حرفه ای 

داشتن عکس های خوب و زیبا از فرزندان آرزوی دیرینه ی هر پدر و مادر است اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که عکاسی کودک کار هر کسی نیست و هر آدمی نمی تواند عکاسی حرفه ای کودک انجام دهد .

لازم است قبل از شروع عکاسی کودک چندین نکته را بدانید 

مهم است وقتی که شما در بهترین آتلیه کودک شرق تهران برای فرزند خود وقت گرفته اید بتوانید عکس های خوبی نیز در آن تایم عکاسی تان بگیرید .

سعی کنید روز و تاریخ عکاسی تان را در آتلیه کودک با دقت انتخاب کنید .

کودکان روز های خوش اخلاقی و روز های بداخلاقی دارند و یا به قول معروف روز هایی که از دنده راست و یا چپ بلند شده اند .

سعی کنید روز های خوش اخلاقی کوچولویتان را بشناسید و جدا از آن بدانید که چگونه یک روز خوب برایش بسازید و حالش را خوب کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

پس براساس شناختی که نسبت به کوچولویتان دارید سعی کنید روزی را برای عکاسی کودک انتخاب کنید که کودک تان خلق و خوی بهتری داشته باشد .

یک نکته ی مهم دیگر که لازم است بدانید : سعی کنید اصلا برنامه ی روزانه ی کوچولویتان را برای عکاسی از او بهم نریزید . چرا که قطعا اعصابش بهم میریزد و بداخلاق میشود .

و شما نمیتوانید با یک کوچولوی بداخلاق یک عکاسی کودک خوب را مدیریت کنید .

بهترین کمکی که میتوانید به عکاس هنگام عکاسی کودک بکنید این است که جز خودتان و همسرتان شخص دیگری را به آتلیه کودک نبرید و اجازه دهید استودیو کودک خلوت بماند تا عکاس بهتر بتوانند مانور بدهد و عکاسی کند .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

حتما زمانی که دارید به استودیو عکاسی کودک میروید چندین عروسک و اسباب بازی از مورد علاقه های فرزندتان را جدا کنید و همراه خودتان به استودیو ببرید تا زمانی که بدخلق شد و شروع به بهانه گیری کرد با آن ها او را آرام کنید .

 

برعکس خیلی از آتلیه های کودک که به شما میگویند لباس های زیادی همراه خودتان بیاورید ما به شما پیشنهاد میکنیم چندین دست لباس گلچین شده با خودتان به آتلیه کودک بیاورید چرا که لباس عوض کردن زیاد از حد باعث بد اخلاق شدن فرزند شما میشود و این مسئله به شدت روند عکاسی شما را کند میکند .

آتلیه بن سای بازدید : 38 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

اصول عکاسی کودک 

اولین نکته ای که شما هنگام عکاسی کودک و نوزاد ی که متعلق به خودتان نیست باید رعایت کنید این است که حتما قبلش صحبت کوچکی با پدر و مادر داشته باشید و بگذارید دستتان بیاید که میزان حساسیت والدین چقدر است و شما باید به چه مواردی که برای آن ها مهم و حیاتی است اهمیت دهید .

وقتی قلق پدر و مادر کوچولو دستتان آمد حالا وقت عکاسی است اما قبل از آن باید دوربین مناسبی برای عکاسی از کودکان داشته باشید .

اگر قصد خرید دوربین عکاسی دارید تا با آن از کودکان عکاسی کنید در وحله اول باید به این نکته دقت کنید که دوربین عکاسی تا حالت عکاسی کودک داشته باشد .

اینگونه کار شما تا حدی راحت تر میشود . چرا که این حالته عکاسی تقریبا بهترین حالت را برای عکاسی کودک برای شما مهیا میکند .

برای فعال کردن این حالت غالبا میتوانید در قسمت scene mode دوربین عکاسی تان آن را پیدا کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک

البته اگر زمانی دوربین خوبی را پیدا کردید که حالت عکاسی کودک را نداشت فقط به این دلیل از آن نگذرید . حتما آن را خریداری کنید . در عوض میتوانید با کمی یادگیری تنظیمات دیافراگم و شاتر خودتان مود مورد نیاز را تولید کنید و در هر مکانی با هر نوری که میخواهید عکاسی کنید .

به اضافه اینکه برای چنین تنظیمات دلبخواهی شما نیاز دارید تا دوربین تان امکان تغییر اندازه دیافراگم و سرعت شاتر و ایزو را در اختیارتان بگذارد تا بتوانید به راحتی عمق میدان کم ایجاد کنید و اینگونه سوژه تان را از پس زمینه ی عکس تان جدا کنید .

اگر سوژه ی عکاسی شما کودک است مسئله ای ندارد اما اگر میخواهید از نوزاد عکاسی کنید حتما به خاطر داشته باشید که نباید نور فلش به چشم های نوزاد برخورد کند پس شما باید یا نور فلاش دوربین تان را خاموش کنید و یا اگر از نور های جانبی استفاده میکنید آن ها را به گونه تنظیم کنید که به جای نور مستقیم از بازتاب شان استفاده کنید .

آتلیه بن سای بازدید : 41 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

عکاسی کودک در حال بازی

زمانی که عکاسی کودک انجام می دهید برخی نکات خاص را رعایت میکنید که در عکاسی های بزرگسال توجهی به آن ها نمی کنید . اگر کمی به این کار ادامه دهید خودتان متوجه تفاوت این دو نوع عکاسی میشوید .

عکاسی کودک در حالت ساکن و در حالت بازی نیست چنین حالتی دارد .

متفاوت هستند و شما برای هرکدام باید نکات به خصوصی را رعایت کنید تا بتوانید عکس های خوب و حرفه ای و زیبایی از کودکان به ثبت برسانید .

اگر در حال عکاسی از کودکی هستید که در هر حال بپر بپر و بازیگوشی است باید یک سری روش های خاصی را برای یک عکاسی کودک خوب و موفق پیاده کنید .

هنگام عکاسی کودک در حال بازی نیاز است که کمی دورتر از کودک بایستید مخصوصا اگر کودک در حال انجام بازی هایی مانند فوتبال باشد شما لازم است دهانه دیافراگم تان را تنگ تر کنید تا بخش بیشتری از بازی کودک را در فوکوس دوربین تان نگه دارید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

به همین دلیل سعی کنید اگر میخواهید به این منظور دوربین خریداری کنید دوربینی را بخرید که تنظیمات لازم برای عدد دیافراگم بالا را نیز داشته باشد . و یا اینکه اگر از قبل خودتان دوربین عکاسی دارید به تنظیمات دوربین رفته و حالت اسپورت مود را فعال کنید . اگر هم دوربین تان چنین قابلیتی نداشت میتوانید از حالت Landscape  استفاده کنید .

اگر کودک درحال بازی با دوستانش است و شما میخواهید از یک کوچولوی خاص عکاسی کنید پس لازم است که از زوم دوربین تان استفاده کنید . چرا که بهتر است اصلا به کودکان نزدیک نشوید و اجازه دهید آن ها در خلوت کودکانه ی خودشان به راحتی بازی و شیطنت کنند . ورود شما به حریم شخصی شان باعث میشود نتوانند راحت بازی کنند و معذب بشوند .

لنز دوربین های معمولی تا حداکثر 3X قدرت زوم دارند اما اگر شما قصد عکاسی از صورت کوچولو را دارید پس باید به دنبال یک لنز گران قیمت تر و قوی تر باشید تا قدرت زوم بالاتری داشته باشد و کیفیتش را نیز از دست ندهد .

آتلیه بن سای بازدید : 36 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

ژست بارداری 

در مقاله ی امروز قصد داریم نمونه هایی از ژست ها و عکس های دوران بارداری را برایتان به نمایش بگذاریم تا هنگام رفتن به آتلیه بارداری و یا اگر خودتان در منزل عکاسی بارداری انجام میدهید بدانید و ایده داشته باشید تا بتوانید عکس های زیبا و حرفه ایی بگیرید که تا آخر عمرتان به یادگار بمانند .

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری

چرا که دوران بارداری برای خانم ها دوران بسیار خاصی است که گرچه برای بعضی از آن ها یک یا دو بار دیگر تکرار میشود اما هر دفعه این حس حس خاصی را به آن ها منتقل میکند که بسیار متفاوت از هر حس دیگری است و هیچ جایگزین دیگری برایش وجود ندارد .

به همین دلیل به خانم های باردار پیشنهاد میکنیم در این دوران از گرفتن عکس بارداری های زیبا و به یاد ماندنی غافل نشوند و حتما این کار را انجام دهند چرا که این عکس ها تا آخر عمرشان برایشان به یادگار میماند و هربار با دیدن آن ها لبخند بر روی لب هایشان می آید .

 

 

 

 

 

 

 

آتلیه بن سای بازدید : 37 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

نکات عکاسی نوزاد با نور طبیعی

نوزادان ، پر چالش ترین سوژه ها برای عکاسی

آیا شما هم عکاسی نوزاد را پر چالش و دشوار میدانید ؟

نوزادان گریه میکنند ، استفراغ میکنند ، تندتند جایشان را کثیف میکنند و در کل از حساس ترین سوژه ها برای عکاسی هستند . و درکل نوزادان سوژه هایی هستند که کارهایی را در طول عکاسی نوزاد انجام میدهند که هیچ عکاسی مایل به دیدن آن ها در آن مدت زمان عکاسی نیست .

اما میان تمام این کارهایی که انجام میدهند و باعث آزار و اذیت بزرگ تر ها میشوند در طول روز کارهایی میکنند که والدین دوست دارند تصویر آن ها را تا ابد برای خودشان داشته باشند .

بیشتر بدانید: اتلیه کودک

مانند زمانی که چشم هایشان را درشت میکنند ، خنده های ریزی در خواب میزنند و یا زمانی که سکسکه شان میگیرد و بدن کوچولویشان با هر سکسکه تکان های ریزی میخورد و متعجب میشوند .

تمام این تصاویر لحظه هایی هستند که والدین مایل به ثبت آن ها هستند و دوست دارند که از آن ها یادگاری داشته باشند . چرا که این لحظات با قلب آن ها بازی میکند و زمانی که کوچولویشان رشد کرد و بزرگ شد دلتنگ آن لحظات خواهند شد .

عکاسی نوزاد به خودی خود سخت است حال تصور کنید شما تجهیزات نورپردازی استودیویی نداشته باشید و بخواهید با نورهای طبیعی از نوزادتان عکاسی کنید .

بیشتر بدانید: اتلیه کودک بن سای

تنها چیزی که شما در دسترس دارید دوربین تان و نور طبیعی ای است که در طول روز میتابد .

شاید فکر کنید کافی نیستند اما اگر بدانید چگونه باید کار را انجام دهید درواقع کاملا کافی هستند و شما میتوانید با تنها همین تجهیزات کم به راحتی عکس های حرفه ای و زیبا بگیرید .

سعی کنید خودتان را با برنامه نوزاد هماهنگ کنید . به عنوان مثال زمانی که فکر میکنید تایم خوابش است و اگر بخوابد خواب عمیقی پیدا میکند آن زمان بهترین وقت برای عکاسی نوزاد است .

 

به دنبال نور خوب بگردید و ببینید که نورهایی که در آن مکان عکاسی نوزاد دارید از کدام سمت می آیند و منبع شان کجا است چرا که نور ها باعث ایجاد سایه میشوند و شما لازم است برای درست کردن سایه های زیبا و حذف سایه های زشت در عکس بدانید که زاویه تابش نورتان چگونه است و از کجا نور را به دست می آورید .

آتلیه بن سای بازدید : 49 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

انتخاب آتلیه بارداری

در چندسال اخیر جامعه ی عکاسان پیشرفت های چشم گیری داشتن که نتیجه ی یکی از این پیشرفت ها رو آمدن فرم جدیدی از عکاسی یعنی عکاسی بارداری بوده است . که طرفداران زیادی نیز دارد .

چندین سالی است که آتلیه های تخصصی بارداری یکی از پرطرفدار ترین مکان ها برای خانم های باردار شده است . چرا که آتلیه بارداری با عکاسان حرفه ای در این زمینه جایی است که شما میتوانید بهترین دوران نه ماهه ی زندگی تان را در آن ثبت و به یادگار بگذارید  . 

بیشتر بدانید: بهترین آتلیه بارداری شرق 

عکاسی بارداری در آتلیه بارداری به یکی از پر طرفدارترین عکاسی ها بین خانم های باردار تبدیل شده است .

اما نکته ی مهم داستان زمانی است که خانم باردار باید آتلیه بارداری انتخاب کند . و آن موقع است که با چالش اصلی روبرو میشود .

یعنی انتخاب آتلیه بارداری مناسبی که عکس هایی حرفه ای و متناسب با سلیقه ی آن ها بگیرد  !

قابل ذکر است که ثبت لحظات زیبای دوران بارداری حق طبیعی هر خانوم بارداری است و خانوم باردار حق این را دارد تا این لحظات را به بهترین شکل ممکن بتواند ثبت کند و این کار تنها با عکاسی بارداری در بهترین آتلیه بارداری امکان پذیر است .

نکات بسیاری برای انتخاب یک آتلیه بارداری خوب وجود دارد 

لازم است بدانید که بهترین زمان برای رفتن به آتلیه بارداری و گرفتن عکس های بارداری تقریبا ۷ ماهگی است . برخی از عکاسان زما

در این زمان خانوم باردار خیلی زود خسته نمیشود و شکمش هم به اندازه ای که بتوان عکس های بارداری گرفت بالا آمده است .

در این بازه ی زمانی است که خانم باردار بهترین عکس های بارداری خویش را میگیرد و بهترین لحظات عمرش را به ثبت میرساند .

شاید بعضی ها بگویند که عکاسی بارداری را در ۸-۹ ماهگی هم میتوان انجام داد . اما نکته ای که وجود دارد خستگی مادر وجود دارد و در این بازه ی زمانی احساس عدم رضایت از خویش گریبان گیر خانوم باردار میشود  .

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری

که این مشکل در نهایت به دوست نداشتن عکس های بارداری اش می انجامد .

کار آتلیه بارداری این است که به خوبی شما را راهنمایی کند و تصمیمات اشتباهتان را بی رودربایستی و محترمانه گوشزد کنند تا خطا نکنید .

هنگام صحبت با کارکنان آتلیه بارداری دقت کافی را داشته باشید . چرا که از طرز صحبت کردن آنها میتوانید بفهمید که آیا آنها از دید روانشناسی قابل قبول هستند یا خیر !

تیم عکاسی بارداری آتلیه باید بتوانند با شما به خوبی هم دلی داشته باشند  و سعی کنند احساسات یک زن باردار را به خوبی درک کنند و متوجه باشند که این شرایط یک شرایط دشوار و سخت است که شما در آن به سر میبرید !

حتما قبل از انتخاب کردن آتلیه بارداری به آنجا سر بزنید و یا اگر قادر به ترک منزل نیستید با شماره تلفن آنها تماس برقرار کنید و سوالات لازم و شک و شبهه هایتان را با آنها درمیان بگذارید و ازشان جواب بگیرید .

 

اما اگر میتوانید از منزل بیرون بیایید بهترین کار همین است که به صورت حضوری به آتلیه بارداری مراجعه فرمایید و نمونه عکس های بارداری شان را نیز مشاهده فرمایید !

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 295
  • بازدید سال : 1,960
  • بازدید کلی : 8,824